A tanulmány a kül- és szabadkereskedelem kérdéseinek szerepét és jelentőségét vizsgálja a 2016-os Trump elnökválasztási kampány vonatkozásában, különös tekintettel arra, hogy miért válhatott az elnökjelölt ellenséges retorikája hatásos eszközzé egy olyan népesség megnyerésében, amely többségében látszólag kedvezően gondolkodik a szabadkereskedelmi egyezményekről. Közvélemény-kutatási adatok vizsgálata segítségével a szerző bemutatja, hogy Trump a területtel kapcsolatos általános véleményeknek gyakorta ellentmondó, a kérdéses egyezmények vélt vagy valós részleteit érintő érzelmekre való alapozással sikeresen szólított meg hagyományosan a Demokrata Párthoz húzó rétegeket a megválasztását végül lehetővé tevő kulcsállamokban.
Érdekesnek találtad bejegyzésünket? Oszd meg ezt a cikket barátaiddal!
Kérjük vegye figyelembe, hogy az oldal - más oldalakhoz hasonlóan - sütiket használ. A felhasználói élmény biztosítása érdekében oldalunkon sütiket használunk, melyek beállításait a használattal elfogadja. Az oldal használatával (Ön) elfogadja a cookie/süti beállításokat. Ezeket bármikor megváltoztathatja. Bővebben